Wednesday, February 2

:: Headache ::

Hari ni memang rasa headache gila.. :( Sebabnya tenung computer ni dari petang semalam sampai nak dekat subuh tadi.. Pwee!! memang aku teruja gila nampak dengan blog kali ni.. Tak pe la kan.. As long as aku tak ada keja ni memang patutlah aku buat something  yang boleh isi masa lapang aku ni.. :)

Around petang, MSN dengan abg Shah yang duduk di Ad-Doha tu.. Aku buatkan dia facebook.. Hehe, suka dia and aku pun suka jugak sebab dapat tolong orang.. Lagipun bagi aku facebook ni penting, sebabnya kat sini lah tempat aku nak contact kawan-kawan.. Nak harap aku message-message semua?? Hmmm, memang tak lah kan.. Aku ni dah la pemalas gila nak message-message orang.. :P

Macam ni nak ada  boyfriend?? Kirim salam lah jawabnya.. Nak bergayut cakap phone lama-lama pun aku malas.. Tak tau kenapa.. *&^%$#@!
Sesiapa yang tak kenal dengan aku maybe akan cakap aku ni berlagak.. But no! it's not me... :D
 Malam ni aku teringat pulak masa pergi Sunway Carnival hari tu :( Aku visit NOSE!! jam dia cantik sangat.. Ada lagi, VINCCI pun sama!! Aduhai, yang touching nye.. Aku tengok kat VINCCI shop ni, amoi tu beli dengan boyfriend dia.. Maybe sempena CNY ni kan.. Wow!! So romantic.. :P

By the way, aku suka tengok orang couple yang bahagia je.. :) Pada yang tak tu..., sorry lah! Tentang aku pula, heheh minta maaf :P I hate Love :D


No comments:

Post a Comment