Monday, February 28

:: Hari yang boleh di katakan Penat ::

Hari ni boleh di katakan penat lah.. Bangun awal tu satu hal.. Then, mak bising2 masa aku bangunn tu.. Biasa la, mak tu celik je mata dia tau nak bising je lah.. Sampai aku ni pun kadang2 dah naik boring.. Tapi nak buat macam mana... bukan nak boleh duduk mana2 pun.. Suka tak suka duduk je la dengan dia orang ni.. +__+


Lepas daripada tu aku chat kejap and mandi.. Pergi cari kerja dekat jusco perda.. haish, tah la keje apa nak dapat.. Kalau dekat KL tu lain la.. Kawan akuy banyak keje kat KL.. Padahal pointer tak gempak mana pun.. Hebat aku lagi.. Tah la.., maybe rezeki dia orang kot.. Aku duduk macam ni la.. Daripada sambung study, berhenti..................... Sebab, tak ada duit.. Time YONG dulu ada je duit.. Nak buat macam mana.. Aku ni nasib tak baik je.. Susah memanjang.. Ni "Idaham" dah tak ada.. siapa nak tanggung aku?? :(
Bayar broadband aku tiap2 bulan.. Sedih la aku macam ni.. Aku duduk sini semua bergantung dengan internet je..:(((


Bila dah tak ada internet lagi, mmmmmm... mati la aku jawabnye.. Ni nak keje lak.. aduyai.. Tak pe lah.. Aku ikut je.. Ni semua pasal nak pakai kereta baru.. At least semua orang happy and aku pun happy..:) Tapi aku nak life aku sendiri.. Nak keje kat tempat orang and suvive sendiri.. Tak de la duduk dengan mak ayah je.. Ni badan dah makin gemuk.. Cam ne nak bagi kurus.....???????????

No comments:

Post a Comment